اخبار صنعت و معدن و تجارت

جلسه مشترک خانه صنعت، معدن و تجارت فارس با اتاق بازرگانی و سازمان صمت و بخش خصوصی در رابطه با مشکلات به وجود آمده در بحران کرونا

با توجه با شیوع ویروس کرونا به صورت فراگیر جهانی جلسه ای در محل خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس در تاریخ 17 فروردین ماه برگزار گردید. در این جلسه معاون محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت جناب آقای اخلاصی و نماینده اتاق بازرگانی سرکار خانم راهدار و اعضاء محترم خانه صمت به عنوان نماینده بخش خصوصی در جلسه حضور داشتند. طی این جلسه مشکلات پیش آمده برای بخش تولیدی و کارگری مطرح شد و پیشنهاداتی برای رفع این مشکلات و هموار سازی راه تولید ارائه شد. در ادامه وضعیت اقتصادی و تولیدی کشور در زمان پساکرونا پیش بینی شد و آمادگی لازم برای اقدامات مؤثر به بخش خصوصی ابلاغ شد.

آقای سهراب شرفی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس برای بهتر شدن وضعیت اقتصاد با این شرایطی که حاکم بر جامعه میباشد در سال جهش تولید پیشنهاداتی ارائه دادند: 1.گشایش اعتبار اسنادی داخلی (LC داخلی) 2.اعتبار در جاری در رویه بانک ها قرار گیرد. وی اضافه کرد: این دو روش نه برای دولت بار مالی دارد نه برای بانک ها اما رونق ایجاد می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید