اخباراخبار استانهااخبار صنعت و معدن و تجارت

مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت درحاشیه برگزاری انتخابات خانه صنعت معدن تجارت فارس:

 *سیاست وزارت صمت مشارکت دهی تشکل ها در تمام امور مرتبط با حوزه تولید است* 

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت فارس:

 *خانه صمت فارس آماده نقش آفرینی بیشتر در سطح ملی و استانی است* 

به گزارش روابط عمومی خانه صمت فارس؛سید روح اله غضنفری ،مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور تشکل های صنعتی و معدنی در در سفر به شیراز و حاشیه جلسه مجمع عمومی و انتخابات خانه صمت فارس اظهار داشت: سیاست وزارت خانه در مشارکت دهی انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی در همه امور مرتبط با صنعت، معدن و تجارت است. 

وی افزود: تشکل ها نقش مهمی در توسعه کشور دارند و وزارت صمت در همه برنامه ریزی ها و سیاست ها از نظرات تخصصی آنان استفاده می کند.

وی گفت: خانه های صنعت و معدن و تجارت بازوی مهمی برای بخش صنعت و معدن کشور است و نقش به سزایی در همراهی با دولت برای این بخش وجود دارد.

غضنفری تاکید کرد: باید تلاش کنیم وظایف بیشتری به خانه های صمت و انجمن های تخصصی همگن واگذار شود.

مشاور هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در ادامه تصریح کرد: معتقدم اگر امور مربوط به بخش صنعت و معدن به خانه های صمت و انجمن ها واگذار شود ، امور با کیفیت بسیار بهتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی از امور قابل واگذاری وزارت صمت به خانه های صنعت معدن و تجارت  در برخی استان ها تفویض شده اما باید تلاش کنیم موضوعات مهم دیگری را نیز به آنها واگذار کنیم.

غضنفری همچنین با اشاره به بحث آموزش به سرمایه گذاران تاکید کرد: یکی از امور مهم قابل تفویض به خانه های صمت موضوع آموزش و مشاوره به سرمایه گذاران جدید ومدیران واحدهای صنعتی است که به صورت جدی دنبال می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: انتخابات خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران در آینده ی  نزدیک برگذار خواهد شد و امیدواریم در دوره جدید خانه ایران شاهد شکوفایی بیشتر خانه های صمت باشیم.

رئیس خانه صمت استان فارس نیز در این با ارائه گزارش از عملکرد خانه استان اظهار داشت : خانه صمت استان فارس طی چهارسال گذشته توانسته با انجام فعالیت های چشمگیر نقش مهمی ایفا نماید به گونه ای که امروزه خانه صمت ،محلی برای رجوع سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان شده و برای رفع موانع موجود صنعت و معدن تلاش می کند. 

سهراب شرفی در ادامه افزود : خانه صمت فارس آمادگی نقش آفرینی بیشتری در سطح استانی و ملی برای قبول مسئولیت امور مرتبط با تولید ،صنعت، معدن و تجارت را دارد. 

لازم به ذکر است،در جلسه مجمع عمومی خانه صمت استان، انتخابات هیات مدیره برگزار و اعضا جدید خانه صنعت، معدن و تجارت فارس انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید