اخبار

انعقاد قرارداد طراحی و ساخت دو دکل حفاری دریایی در شیراز

استاندار فارس در مراسم انعقاد قرارداد طراحی و ساخت دو دکل حفاری دریایی در شیراز: دولت توجه ویژه به حوزه علم و فناوری فارس داشته باشد….

استاندار فارس، با اشاره به مزیت ها و توانمندی های فارس در حوزه های مختلف بویژه حوزه علم و فناوری گفت: دولت باید متناسب با این مزیت ها توجه ویژه به حوزه علم و فناوری داشته باشد و سرمایه گذاری لازم را در این زمینه انجام دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس سید محمد علی افشانی،در
مراسم انعقاد قرارداد طراحی و ساخت 2 دکل حفاری دریایی در شیراز، ضمن ابراز خرسندی از امضای این قرارداد مهم در فارس و شیراز افزود: امیدواریم با تلاش و کوشش متخصصان داخلی این پروژه ظرف مقرر به اتمام برسد.

استاندار فارس، ضمن قدردانی از حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در شیراز تصریح کرد: امیدواریم این سفر منشا برکات بسیاری برای استان فارس باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه محور فعالیت حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش و کوشش برای بکارگیری نیروی های نخبه و شرکتهای دانش بینان است، امیدواریم که در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در استان فارس باشیم.

مهندس افشانی اظهار کرد: امیدواریم که با سرمایه گذاری دولت در حوزه علم و فناوری و تقویت شرکت های دانش بنیان، زمینه شکوفایی و توسعه اقتصادی استان فارس فراهم شود تا بعد از این شاهد رشد شاخص های اقتصادی استان در حد مطلوب باشیم.

در این آیین، تفاهم نامه طراحی و ساخت دو فروند دکل حفاری دریایی با طرح ایرانی بین شرکت صنایع فراساحل ایران با کنسرسیوم امید ایرانیان در استان فارس منعقد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید