اخبار استانهارویداد

“خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند”

به گزارش روابط عمومی خانه صمت فارس،دکتر سهراب شرفی رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان فارس به مناسبت روز خبرنگاردر پیامی  روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را فدا کردند.

 خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست و دریک کلام خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق مهمترین وظیفه ایست که خبرنگاران در دنیای متلاطم امروز بر عهده دارند و چه بسیارند کسانی که شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده و خطرات بسیار را به جان می خرند.

به پاس رسالت قلم و فعالیتهای صادقانه و کوشش‌های بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته اید، از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان تقدیر و تشکر می نمایم. روز خبرنگار بر همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی مبارک باد.

سهراب شرفی

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید