اخبار صنعت و معدن و تجارت

رئیس بانک صنعت و معدن استان فارس با رئیس خانه صمت فارس دیدار کرد.

در خانه صنعت ،معدن و تجارت استان فارس صورت گرفت:

رئیس بانک صنعت و معدن استان فارس با رئیس خانه صمت فارس دیدار کرد.

 رئیس خانه صنعت ، معدن  و تجارت استان فارس:

توجه ویژه به معادن کشور می تواند یکی از راههای موثر برون رفت از بحران کنونی اقتصاد کشور باشد

 

سهراب شرفی، رئیس خانه صنعت و معدن استان فارس در دیدار با رئیس بانک صنعت و معدن این استان عنوان کرد:  ایران به عنوان یکی از  مهم‌ترین دارندگان معادن گوناگون و کم نظیر در جهان است که توجه ویژه به این مهم می تواند یکی از راههای برون رفت شرایط کنونی اقتصاد کشور از بحران باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر واحدهای صنعتی بسیار موفق و قوی در کشور از طرحهای معدنی  و فرآوری های معدنی هستند، تصریح کرد:متاسفانه  طی یکصد سال اخیر بزرگترین خام فروش در کشور ما دولت بوده که اگر این سیاست به سمت  و سوی تقویت صنایعی از این دست برود ،پیشرفت بسیار چشمگیری صورت خواهد گرفت.


رئیس بانک صنعت و معدن فارس:

چنانچه سقف منابع تخصیصی استان افزایش یابد، می توانیم نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایفا کنیم.


رئیس بانک صنعت و معدن ضمن گلایه از  کمبود منابع این بانک تخصصی اظهار داشت؛ چنانچه سقف منابع تخصیصی استان افزایش یابد، می توانیم نقش پر رنگ تری در اقتصاد  و رفع موانع تولید ایفا کنیم.چرا که همواره بانک صنعت ،معدن و تجارت در ارائه تسهیلات به بنگاههای اقتصادی جزو پیشگامان این عرصه بوده است.

شرفی  نیز در این دیدار بر لزوم افزایش اعتبار بانک صنعت و معدن فارس به عنوان یکی از مهمترین حامیان مالی واحدهای صنعتی در استان تاکید کرد و گفت: به نظر می رسد با توجه  به تعامل بسیار خوب این بانک با صنعتگران و واحدهای تولیدی فارس درراستای رفع موانع تولید و تامین نقدینگی مورد نیاز با در نظر گرفتن گستردگی و پهناوری استان فارس، افزایش یابد.


لازم به ذکر است؛ بانک صنعت و معدن  فارس تا کنون با ارائه تسهیلات و  تأمین مالی واحدهای تولیدی نقش حیاتی و ارزنده ای در رفع موانع تولید بر عهده دارد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید