اخبار

شرکت های گاز و برق به کاشی حافظ مهلت دادند

مدیر امور اداری شرکت کاشی و سرامیک حافظ گفت: شرکت های آب و برق با درخواست تمدید مهلت پرداخت افزون بر 18 میلیارد ریالی بدهی این کارخانه موافقت کردند و با اتصال گاز و برق، خط تولید این کارخانه از صبح یکشبنه فعالیت خود را از سر گرفت.

 سید محمدرضا حسینی یکشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: درخواست این واحد صنعتی مبنی بر تمدید مهلت پرداخت بدهی تا پایان سال 94 و پرداخت آن در ابتدای سال 95 با موافقت نمایندگان شرکت های گاز و برق فارس همراه شد. 
وی اظهار کرد: گفت و گوهای عصر شنبه 19 دی بین نمایندگان سه شرکت ختم به خیر شد و جریان گاز و برق به سوی کارخانه کاشی و سرامیک حافظ بار دیگر وصل شد. 
به گفته مدیر امور اداری شرکت کاشی و سرامیک حافظ، گاز کارخانه این شرکت به علت بدهی 10 میلیارد و 500 میلیون ریالی به شرکت گاز استان فارس از دوشنبه 14 دی 94 قطع شده بود که در نهایت با توافق صورت گرفته از شامگاه شنبه 19 دی 94 وصل و زمینه از سرگیری فعالیت خط تولید فراهم شد. 
وی گفت:تامین گاز طبیعی این کارخانه علاوه بر تضمین تداوم فعالیت 600 تن از کارکنان و کارگران این واحد صنعتی، مانع از بروز آسیب به کوره های کاشی و سرامیک شد. 
حسینی همچنین بدهی این کارخانه به شرکت برق را حدود هشت میلیارد ریال عنوان کرد. 
مدیر امور اداری شرکت کاشی و سرامیک حافظ گفت:عواملی همچون رکود در بخش ساختمان سبب شده است که هم اینک حدود سه میلیون مترمربع کاشی در انبارهای این شرکت باقی مانده باشد و پرداخت حقوق کارکنان نیز به تعویق بیفتد. 
وی ادامه داد: 30 درصد از محصولات این کارخانه به خارج کشور صادر می شود و این میزان صادرات، ارزآوری سالانه به میزان حدود شش تا هشت میلیون دلار را به دنبال دارد. 
کارخانه کاشی و سرامیک حافظ که سال 1355 در زمینی به وسعت 41 هکتار آغاز به کار کرده است، در 25 کیلومتری شمال شیراز و در ورودی شهر زرقان از بزرگراه شیراز – اصفهان واقع است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید