اخباراخبار صنعت و معدن و تجارت

فاطمی امین وزیری که از بدنه صنعت برای وزارت صمت معرفی شد

سهراب شرفی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس:

متخصصان سکان هدایت امور را به دست بگیرند

نگاه کارشناسی و تجربه سید رضا فاطمی امین که برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی ریس جمهوری برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شده، می تواند اتفاقات مثبتی را در بخش صنعت و معدن و به دنبال آن تجارت رقم زند.

نگاهی به کارنامه گذشته فاطمی امین و برنامه او برای هدایت وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از نگرش تخصصی و برآمده از دل صنعت است.

فاطمی امین سال ها مسئولیت ستاد تحول صنایع و معادن را در کوران اجرای هدفمندی یارانه ها بر عهده داشت و به همین دلیل شناخت ویژه و کاملی بر روی تمامی صنایع و معادن کشور دارد چرا که اجرای آن جراحی بزرگ اقتصادی آن هم در‌حوزه مهم و کلیدی صنایع و معادن کشور این ضرورت را ایجاب می کرد که روزها و ماه ها مطالعات دقیق در مورد صنایع مختلف صورت گیرد تا اطلاعات جامع و به روزی را برای اجرای هدفمندی یارانه ها در دست داشت.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت فارس؛سهراب شرفی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس با حمایت از معرفی فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به «صنعت کار» گفت: آقای فاطمی امین از بدنه صنعت هستند و این همان چیزی است که فعالان اقتصادی از دولت در انتخاب وزرا انتظار دارد.

وی ادامه داد: اگر فردی به دور از فضای صنعت برای تصدی وزارت صمت معرفی می شد، بدون شک زمان بسیاری باید صرف شناخت و بررسی مشکلات و یافتن راهکارهای اجرایی می شد. اما امروز با معرفی فاطمی امین می توان به حل مشکلات امیدوار بود.

به گفته رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس، فاطمی امین خود در دل کار بوده و ارتباط خوبی با فعالان بخش صنعت دارد که خود می تواند در حل مشکلات و معضلات موثر باشد.

شرفی تصریح کرد: بدون شک در تمامی حوزه ها باید افرادی با تخصص کافی و ارتباط موثر با فعالان اقتصادی عهده دار مسئولیت شوند. عدم حضور افراد متخصص منجر به اجرای تصمیمات غیر کارشناسی خواهد شد که اثرات مخربی بر اقتصاد خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید