اخباراخبار استانها

پیام تبریک رئیس خانه صمت استان فارس روز ملی صادرات

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان فارس ،دکتر سهراب شرفی رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان فارس ،در پیامی 29 مهر ماه روز ملی صادرات را به فعالین اقتصادی حوزه تجارت تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:روز ملی صادرات بر تمام فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی به کنشگران و تلاشگران این حوزه که با پشتکار برای سربلندی میهن اسلامی،  معرفی توانمندی های  صنعتی، معدنی،کشاورزی وگردشگری ایران کهن و ارزآوری هرچه بیشتر از به کشور عزیزمان ، در صحنه‌های نبرد اقتصادی و در شرایط تحریم‌های جهانی تلاش می‌کنند، فرخنده و مبارک باد.

بر هیچ صاحب نظر و کارشناس اقتصادی پوشیده نیست که،افزایش صادرات غیرنفتی ، یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای رسیدن به  یک اقتصاد پویا و قوی است. در این باره یکی از اقداماتی که می تواند راهگشا باشد پالایش قانون و حذف قوانین متعددی است که سد راه سرمایه گذاران در بخش صادرات غیر نفتی می شود.

همچنین تقویت تولید با هدف توسعه صادرات، نظام‌مند شدن تولید کالا‌های رقابت پذیر و بهبود فضای کسب و کار متاثر از اصلاح قوانین و تدوین مقررات در همین راستا، از جمله مقولاتی هستند که تحقق آن مستلزم تلاش و راهگشایی کارشناسانه مسئولان امر است.تا این حوزه مهم اقتصادی بیش از این دچار آسیب و بحران نشود

موفقیت و سلامتی همه فعالان حوزه صادرات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سهراب شرفی رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید