اخباراخبار صنعت و معدن و تجارتکارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید

چهل و ششمین جلسه کارگروه تخصصی ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع در خانه صنعت،معدن و تجارت فارس برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان فارس،ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حل و فصل مشکلات واحد های تولیدی و کمک به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تامین مالی ، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست،منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی بوده است.

طبق قانون، این ستاد می‌تواند با بررسی وضعیت مجموعه‌های تولیدی با درخواست تقسیط و امهال وام‌های دریافتی آنان موافقت کرده و دستور لازم را در این خصوص به بانک‌ها بدهد، ضمن اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شعب استانی آن لازم الاجراست.

چهل و ششمین جلسه کارگروه تخصصی  ذیل ستاد تسهیل با ریاست دکتر شرفی رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان فارس، و نمایندگان تام الاختیار از استانداری(مدیر کل دفتر اقتصادی)،سازمان صمت،سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،سازمان جهاد کشاورزی فارس ، اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای،شرکت شهرکهای صنعتی فارس، شرکت برق منطقه ای استان فارس ،امور اراضی، شرکت توزیع برق شیراز ،اتاق بازرگانی شیراز ،بانک توسعه تعاون، برگزار شد.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات و درخواستهای مربوط به 6 واحد تولیدی مطرح و راهکارهای لازم در قالب6  مصوبه  برای حل آنها ارائه شد.

چهل و ششمین جلسه کارگروه تخصصی ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع در خانه صنعت،معدن و تجارت فارس برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید