اخباراخبار صنعت و معدن و تجارت

✅ حمایت و استقبال سازمان توسعه تجارت وزارت صمت از ایجاد دفاتر تجاری خانه صمت در کشورهای هدف صادراتی

✅ فارس استان معین عمان و بحرین

🔷 رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن استقبال از ایجاد دفاتر خانه صمت ایران در کشورهای همسایه حمایت همه‌جانبه سازمان توسعه تجارت وزارت صمت را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، هیاتی از خانه صمت ایران متشکل از آرمان خالقی قائم مقام دبیرکل، محمد علی ملایی مشاور اقتصادی و سینا تقی زاده عضو کمیسیون بین‌الملل خانه صمت ایران در دیدار با علیرضا پیمان پاک به بحث و تبادل نظر درباره توسعه دفاتر تجاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در کشورهای دیگر پرداختند.

معاون وزیر صمت ضمن استقبال از ایجاد دفاتر خانه صمت در کشورهای همسایه، حمایت سازمان توسعه تجارت را از برنامه مطرح شده با اتکا به بخش خصوصی خوش‌نام و مورد تایید خانه صمت ایران بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت توسعه این دفاتر را اعلام کرد.

🔷 گفتنی است خانه صنعت، معدن و تجارت در قالب طرح توسعه روابط تجاری در دیگر کشورها پس از تعیین استان‌های معین صادراتی بر مبنای ظرفیت‌های خانه‌های صمت استانی برای ۹ کشور، تاکنون مقدمات تاسیس دفتر نمایندگی در کشورهای ترکیه و عراق را با مدیریت خانه‌های صمت آذربایجان شرقی و کردستان اجرایی کرده و تاسیس دفاتر نمایندگی توسعه روابط تجاری در سایر کشورهای هدف صادراتی را دنبال  می‌کند.

لازم به ذکر است ؛خانه صنعت معدن و تجارت استان فارس نیز به عنوان معین کشورهای عمان و بحرین جهت تاسیس دفتر تجاری در این دو کشور انتخاب شده است.

 تاسیس دفاتر نمایندگی توسعه روابط تجاری با همت تجار و بازرگانان درکشورهای دیگربا هدف گسترش صادرات محصولات غیرنفتی، نشان از اهمیت بخش تجارت در خانه های صمت کشور دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید