اخبار

نویدپرداخت تسهیلات 30 میلیاردریالی به واحدهای صنایع الکترونیک فارس

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) تا سقف 30 میلیارد ریال به هر یک از واحدهای صنایع الکترونیک استان تعلق می گیرد.

 به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، فریبرز رضازاده افزود: این تسهیلات با نرخ متغیر شش درصد تا 18 درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می شود. 
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از ارائه ضمانت نامه های معتبر به عنوان یکی دیگر از خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک یاد کرد و گفت: در برنامه جدید این صندوق، آموزش از اهمیت زیادی برخوردار شده است به گونه ای که شرکت های تولیدی در صورت فرستادن کارکنان خود برای آموزش دستاوردهای نو صنایع الکترونیک در جهان و یا هزینه برای آموزش نیروها، از تسهیلات حمایتی خاصی برخوردار می شوند. 
وی گفت: شرکت های حوزه صنایع الکترونیک استان که به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پژوهش های کاربردی سفارش دهند، هزینه های آنها به شکل تسهیلات تقبل می شود.
رضازاده اظهار کرد: توسعه بازار، شرکت در نمایشگاه ها، اخذ تاییدیه های بین المللی، مشارکت شرکت های داخلی با شرکت های خارجی برای انتقال فناوری و تولید بدون کارخانه از دیگر حمایت های جدید صندوق صحا به شمار می رود.
رضا زاده گفت: حمایت صندوق صحا از راه اندازی، تجهیز و توسعه آزمایشگاه های مرجع می تواند گامی موثر در جهت جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب به استان و کشور شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید