اخباراخبار استانها

آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط جنوب کشور

به گزارش روابط عمومی خانه صمت فارس؛سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور عصر امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان در محل دائنی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار کرد و تا ۲۱ آبانماه جاری ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نقش صنایع کوچک و متوسط در پیشبرد توسعه صنعتی کشور بی‌بدیل است.

سید محمود موسوی با بیان اینکه صنایع کوچک و متوسط زنجیره تامین صنایع بزرگ هستند، افزود:،نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط یکی از سریع ترین و موثرترین راه‌های رشد واحدهای صنایع کوچک و متوسط بشمار می‌رود و تولیدکنندگان و صنعتگران می‌توانند به صورت مستقیم و رو در رو با مخاطبان هدف مذاکره کرده و با معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات خود، موقعیت برندشان را ارتقا ببخشند.

او ادامه داد: سالن حافظ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس و همچنین سه سالن سرو، بهار و نرگس در مساحتی بالغ بر۱۲ هزارمترمربع به مشارکت کنندگان این رویداد اختصاص داده شده است و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی فعال در شهرک های صنعتی جنوب کشور از استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، همدان، کرمان و خوزستان در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی ضمن اشاره به اینکه مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه صنایع غذایی، کشاورزی، تبدیلی، پزشکی، شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، فلزی و ماشین سازی، لاستیک و پلاستیک، چوب و مصنوعات چوبی، نساجی، برق، الکترونیک و مخابرات، کانی‌های غیرفلزی و ساختمانی، چاپ و بسته بندی و غیره فعالیت دارند، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده چهار همایش و کارگاه آموزشی توسط استاتید برجسته دانشگاه با موضوعات مدیریت صادرات، برندسازی و بازاریابی، افزایش بهره وری و استاندارد سازی، همزمان با این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس همچنین گفت: این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی و همچنین حذف واسطه‌ها، با رویکرد قطع حلقه‌های وابستگی صنایع مختلف به خارج از کشور و با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برگزار می‌شود.

موسوی عنوان کرد: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازدید از نمایشگاه صرفا با دریافت بلیت رایگان آنلاین از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس میسر بوده و بازدیدکنندگان باید برای تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان به وبسایت  www.farsfair.ir  مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تیکت جدید